2014 m. rugpjūčio 21 d., ketvirtadienis

     
     Sveiki atvykę į mano blogą ;) Jeigu jau skaitote šitą tekstą, tai kažkas jus sudomino sužinoti daugiau apie jūsų naudojamą kosmetiką. O tai labai šaunu! Svarbu kiekvienai moteriai ar merginai (nepamirškim ir vyrų) žinoti ką tepasi kiekvieną dieną ant veido ir kūno. Kiekvienas norim išpuoselėtos odos, plaukų, kerinčio makiažo, tačiau kartais net nežinom kokie pavojai slepiasi nekaltam veido kreme ar skaistaluose.

     Aš dievinu kosmetiką, jos prikaupus ir sunaudojus esu begale, nuo brangios iki pigiausios, todėl noriu pasidalinti savo patirtimi ir žiniomis apie tos kosmetikos sudėtį, naudą ir žalą. Kalbant apie chemiją, tai ja susidomėjau seniai, nuo vaikystės domino, kas slepiasi tuose nesuprantamuose žodžiuose, skambančiose kaip kodai. Chemija ne tik pomėgis, bet ir gyvenimo palydovas. :)

    Kosmetiką, kurią aprašau, renkuosi atsitiktinai. Jeigu norite sužinoti apie savo naudojamą/ norimą įsigyti kosmetiką parašykite man ir aš pasistengsiu ją išmėginti, išanalizuoti.

Su manim galite susisiekti:
https://www.facebook.com/monika.daubaryte

daubarite@gmail.com



SU MEILE MONIKA

2 komentarai:

  1. Labai man tavo blog'as patinka :) Ziauriai aktuali informacija ir siaip labai graziai viskas sukonstruota!

    AtsakytiPanaikinti